PKO BP wydał właśnie pilny komunikat do wszystkich klientów. Zwrócił się do nich z ważnym ostrzeżeniem, z którym każdy powinien się zapoznać. Wystarczy bowiem dosłownie chwila nieuwagi i można stracić pieniądze oraz kontrolę nad swoim kontem. Na co konkretnie powinni uważać klienci PKO BP? Wyjaśniamy.
PKO BP wydał pilny komunikat do swoich klientów. Już w ten weekend przeprowadzone zostaną prace serwisowe, które oczywiście będą wiązały się z przerwami technicznymi. W związku z tym, klienci muszą przygotować się na spore utrudnienia. Przedstawiamy szczegóły.
Niektóre przedmioty z czasów PRL mają dziś dużą wartość - kolekcjonerzy i osoby tęskniące za dawnymi czasami potrafią zapłacić prawdziwą fortunę za coś, na co kilkadziesiąt lat temu nikt nie zwróciłby uwagi. Trochę innym przykładem jest dokument, który wielu osobom wydaje się jedynie pamiątką z dawnych lat - bez większej wartości. Okazuje się, że może być warta majątek!
Tym razem to nie zwykłe ogłoszenie w sprawie przerwy technicznej. Po raz kolejny PKO Bank Polski był zmuszony zaalarmować swoich klientów — to jednak ważna informacja również dla osób, które konto bankowe otworzyły gdzie indziej. Bank wskazuje, na co warto zwrócić uwagę. Pomyłka może skutkować utratą danych i oszczędności.
PKO BP poinformowało media o nagrodzie przyznanej przez Komisję Nadzoru Finansowego w związku z programem ugód dla kredytobiorców bankowych. Bank jako pierwszy zaoferował program ugód i mediacji i ma być na dobrej drodze do finalizacji spraw związanych z kredytami zaciąganymi we frankach szwajcarskich.
PKO Bank Polski, będący największym bankiem w Polsce, wydał pilne ostrzeżenie dla swoich klientów. Bank zwrócił uwagę na nasilający się problem oszustw internetowych, których celem jest wyłudzenie danych osobowych i finansowych. W ostatnim czasie przestępcy stosują coraz bardziej wyrafinowane metody, w tym tworzenie fałszywych stron internetowych, które mają na celu wprowadzenie w błąd użytkowników bankowości elektronicznej.
PKO BP wydał pilny komunikat dotyczący bezpieczeństwa swoich klientów. Wszyscy powinni zastosować się do kilku zasad, które pomogą uchronić ich konta przed oszustwem. Te praktyki mogą powstrzymać cyberprzestępcę.
Bank PKO BP poinformował klientów, że powinni spodziewać się przerwy w dostawie ważnych usług. Co ciekawe, nie będzie ona spowodowana działaniami samego banku. Jak się okazuje, winę za czasowe niedogodności ponosi inna duża firma i to właśnie osoby korzystające z jej usług będą przez pewien czas poszkodowani.